Váš prohlížeč není podporován. Doporučujeme použít nejnovější Chrome, Firefox nebo Safari.

Horské kolo LAPIERRE XRM 7.9 Olive Green

Skladem v externím skladuS, Unisex, M, Unisex, L, Unisex, XL, Unisex
Horské kolo LAPIERRE XRM 7.9 Olive Green
Velikost: S, Pro koho je kolo vhodné: UnisexEAN: 3660423380478, Kód: D11-LRBRA390Prodej ukončen
 
 
 
 
Velikost: M, Pro koho je kolo vhodné: UnisexEAN: 3660423380485, Kód: D11-LRBRA430Skladem v externím skladu
Běžná cena 127 990 Kč
Internetová cena109 990 Kč90 901 Kč bez DPH
Velikost: L, Pro koho je kolo vhodné: UnisexEAN: 3660423380492, Kód: D11-LRBRA470Skladem v externím skladu
Běžná cena 127 990 Kč
Internetová cena109 990 Kč90 901 Kč bez DPH
Velikost: XL, Pro koho je kolo vhodné: UnisexEAN: 3660423380508, Kód: D11-LRBRA510Skladem v externím skladu
Běžná cena 127 990 Kč
Internetová cena109 990 Kč90 901 Kč bez DPH

LAPIERRE XRM bravurně kombinuje špičkovou technologii s výjimečným designem do cross country stroje v maratonské variantě s vyššími zdvihy a revoluční kinematikou zadní stavby.

Vydejte se na vzrušující cestu přes drsné XC tratě a dobývejte stezky s nepřekonatelnou přesností a kontrolou. Vytvořený k tomu, aby zvýšil vaše dovednosti a zážitek z jízdy, LAPIERRE XR bravurně kombinuje špičkovou technologii s výjimečným designem. Dokonalý pocit z jízdy doplňuje super tichý chod. Navržený pro náročného jezdce, který si žádá jen to nejlepší a nejrychlejší pro XC a maraton disciplíny. Absence čepu zadní stavby u osy zadního kola dovoluje nižší hmotnost rámu a nižší nároky na údržbu. O správný chod v kompresi se starají speciálně navržené, flexibilní, sedlové vzpěry. Širší řetězové vzpěry se postarají o tuhost a přesnost ve stoupáních.

  • Pokročilý systém odpružení: Zadní stavba bez čepu u osy zadního kola pro nižší hmotnost rámu
  • Zamykání obou tlumičů z řídítek
  • Moderní a sportovní XC geometrie, 100 mm / 100 mm zdvih
  • Kratší reach a úhel hlavové trubky 67°
  • Super kompaktní a lehké vahadlo
  • Lehké vodítko řetězu zabraňuje spadnutí řetězu
  • Gumová ochrana řetězové vzpěry
  • Příprava na dva košíky

Flex Pivot – to je kinematika zadní stavby, kde absence čepu zadní stavby u osy zadního kola dovoluje nižší hmotnost rámu a nižší nároky na údržbu. O správný chod v kompresi se starají speciálně navržené, flexibilní, sedlové vzpěry. Širší řetězové vzpěry se pak postarají o tuhost a přesnost ve stoupáních. Sedlové vzpěry jsou navrženy tak, aby byly (bez zatížení jezdcem) pod mírným napětím, a dosáhly neutrální polohy při 26% sagu, bez ohledu na váhu jezdce. Tento systém vyžaduje pouze polovinu pohybu oproti podobným konstrukcím, což vede k hladké a efektivní jízdě. Umístění tlumiče pod horní rámovou trubku snižuje namáhání rámu a zároveň umožňuje montáž dvou košíků na láhve. Vysoko umístěný hlavní čep u středového složení eliminuje efekt „kick back“ během komprese. Odpružení tak neovlivňuje napětí řetězu při stlačení, což zajišťuje stabilní a efektivní platformu pro šlapání. Bonusem je teleskopická sedlovka se zdvihem 100 mm (S,M) / 125 mm (L,XL), která bude cenným pomocníkem při zdolávání technických a prudkých sjezdů.

V nabídce je celkem 6 úrovní osazení, v 8 barevných provedeních. Z toho 3 nejvyšší modely (9.9 / 10.9 / SE) nabízí lehčí rám s označením UD SLi. Závazek značky Lapierre k redukci hmotnosti je patrný v samotné konstrukci modelu XRM. Využití jednosměrných karbonových vláken Torayca a precizní skladba více než 300 vrstev karbonu na rám zajišťuje lehkou, ale pevnou strukturu. Rámy jsou formovány pomocí tuhého polypropylenového jádra, které optimalizuje kompresi vláken a odstraňuje přebytečnou pryskyřici, což vede k výraznému snížení hmotnosti. Model XRM je k dispozici ve dvou variantách karbonového provedení – standardním a špičkovém UD SLI Team, přičemž druhá, lehčí varianta nabízí hmotnost samotného rámu pouhých 1 772 g a určitě osloví jezdce hledající maximální výkon.

Hmotnosti rámů:

  • XRM standard - Samotný rám: 1 970 g
  • XRM UD SLI - Samotný rám: 1 772 g
  • XRM standard - Rámová sada (včetně tlumiče, ložisek a šroubů): 2 236 g
  • XRM UD SLI - Rámová sada (včetně tlumiče, ložisek a šroubů): 2 038 g

Velikosti kola: rám = doporučená výška postavy:

  • S = 150-170 cm
  • M = 168-178 cm
  • L = 176-186 cm
  • XL = 184-196 cm

Technická specifikace:

  • Rám: XR full Carbon 110mm travel 29'', pressfit, boost, metric, Thru axle
  • Materiál: Karbon
  • Vidlice: FOX 34 Float SC P-S SC Grip Remote 120mm
  • Zdvih přední: 120 mm
  • Tlumič: FOX Float P-Se Remote up, 210*55mm
  • Zdvih zadní: 110 mm
  • Hlavové složení: FSA Integrated 1.5ZS IS-2 /42/ACB hidden set
  • Přehazovačka: SRAM X01 Eagle, 12s
  • Počet rychlostí: 1x12
  • Kazeta: SRAM XG 1275 10-52T 12s
  • Řetěz: SRAM NX Eagle 12s
  • Kliky: SRAM GX Eagle Boost DUB Lunar 32T 170mm (S) , 175mm (M, L, XL)
  • Středové složení: SRAM DUB PF 92 MTB Wide
  • Brzdy: SRAM LVLTL HI GLB 180/160
  • Zapletená kola: DT Swiss X1900 Spline / DT Swiss X1900 Spline
  • Plášť přední: Maxxis ARDENT RACE EXO 29X2.35 60TPI TLS ready/REKON RACE EXO TR 29*2,35
  • Plášť zadní: Maxxis ARDENT RACE EXO 29X2.35 60TPI TLS ready/REKON RACE EXO TR 29*2,35
  • Sedlovka: Lapierre dropper, Ø: 31.6mm, travel 100mm (S,M), 130mm (L,XL)
  • Sedlo: Fizik Argo Vento X 140mm
  • Představec: Lapierre AL6061 alloy, -6°, Ø: 31.8mm, L: 60mm (S,M), 70mm (L,XL)
  • Řídítka: Lapierre Thirty One 6061DB, Width: 760mm, Rise: 15mm, Ø: 31.8mm
  • Gripy: Lapierre grips anodized, S/M: small diameter, L/XL: large diameter
  • Pedály: XLC by VP VPE-527
  • Změna technické specifikace vyhrazena.
  • Fotografie znázorňují zejména grafické zpracování rámu kola, komponentové osazení se může lišit od specifikace.

Soubory nejsou k dispozici.